Közösségi szolgálat
Belépés



 „Jó az oktatás színvonala, különösen matematikából és idegen nyelvekből”

 12.b

„Szeretek idejárni, mert nem kell korán kelnem reggel és buszra várnom délután, így viszonylag hamar hazaérek. Nagyon jó, hogy a főút közelsége ellenére az iskolaudvar csendes, és nagyon jó a szünetekben a gesztenyefák alatt, a zöld fűben regenerálódni. Az iskola kis létszáma miatt szinte mindenki ismer mindenkit.”

 12.b

„Jobban fogják a diákokat, szigorúbban, mint más iskolákban, ezért többet és szorgalmasabban tanulunk”

12.b

„Jó légkör, jó továbbtanulási esélyek a többi gimivel szemben.”

 12.b

„Kellemes és jó hangulatban telnek az órák. Bőséges fakt választási lehetőség tizedik osztályban. Érvényes az az elv, hogyha jól tanulsz, még bármi lehet belőled’.”  

 12.b

„Szigorúbban veszik a tanítást, mint más középiskolákban,így megvan az esélye annak, hogy könnyebben megy majd a továbbtanulás.”

 12.b

„Szeretem a tanárparódiát, a szalagavatót, a bolondballagást. Jó, hogy van matekból korrepetálás.”

12.b

„Az iskola egyik előnye, hogy helyben van. Az érettségi vizsgák általában jól sikerülnek. A diákok többsége nyelvvizsgával kerül ki az iskolából.”

 12.b

„Szeretek idejárni, mert közel van, és nem kell korán kelnem. Pozitív dolog, hogy sok délutáni foglalkozás közül választhat, akit érdekel. A magas követelmény jól felkészít mindenkit az érettségire, és adott esetben a nyelvvizsgára.”

 12.b

 „Itt még a légy zümmögését is hallani lehet óra közben, a másik iskolában, ahonnan átjöttem ide, még a tanárt is alig lehetett hallani.”

9.b

 „Jó, hogy idén járunk úszni. Jó a társaság. Jó, hogy közel van a lakóhelyemhez. Szerintem jó ez az iskola, a tanárok többsége jól tanít. Sok barátom van.”

 10.c

„Jó, hogy itt nincsenek drogosok és durva dolgok.”

 10.c

 „Vannak külföldi utazások és francia cserekapcsolat. Jó, hogy felújítják az iskolát. Jó az iskola átlaga. A tanárok megértőek.”

 9.c

„Jók a géptermek és az új, filces táblák.

9.c

 „Közel van, nem kell korán kelni. Szép lesz a felújított iskola. Jó, hogy járunk úszni. Elsősorban az osztályközösséget szeretem. Kedvesek és segítőkészek a tanárok.”

10.b

„Jó a légkör, igényes az iskola. Közel van. Jó a könyvtár. Mindenki barátságos a másikkal.”

 10.b

„ A környéken a legszínvonalasabb iskola.”

 10.b

„Avatás, tanárparódia, mikulás, tablóbál, jó közösség, osztálykirándulás. Az iskolának van honlapja.”

 10.b

„Kellemes hangulat, barátságos emberek, fejlesztik az iskolát, közel van az otthonomhoz.”

 10.b

„Sok ismerős jár az intézménybe. Jó az órák hangulata. Hosszú szünetek vannak.”

 10.b

„Pozitívum: a tanárok hozzáállása, a cserekapcsolatok, a szakköri lehetőségek. A honlap mindig friss. Előrehozott érettségi lehetősége.”

 10.b

„Szeretek a gimibe járni, mert nagyon jó, hogy ennyi szakkör van. Picivel többet kell tanulni, mint a másik iskolában, de ez nem baj.”

6.c

„Az iskola rendje itt kötöttebb, mint az általános iskoláé volt, de hamar megszoktam. Én nagyon szeretem ezt az iskolát, mert könnyen és jól tanulunk. Vannak játékos percek a tanóráinkban, amikor észre sem vesszük azt, hogy épp tanulunk.”

6.c

„Itt nyolc évig járhatok az osztálytársaimmal egy iskolába. Vannak szombati kirándulások és jó programok. Van ebédelős óra, amikor nem kell tanulni, és ez nekem tetszik. Lehet három idegen nyelvet tanulni a nyolc év alatt, és sok szakkör van. Örülök, hogy akkor is idejárok majd, amikor megújul az iskola.”

6.c

„Immár harmadik éve járok a Petőfi Sándor Gimnáziumba. Imádok idejárni! Évente többször is megyünk kirándulni és élményeinket kirándulási naplóban örökítjük meg. Igaz, hogy sokat kell tanulni, de végül is ezért járunk iskolába, nem? Minden tanév végén vizsgázunk, hogy felkészülhessünk az évek során az érettségire. A farsang is nagyon emlékezetes nálunk. A Petőfi-napokat is nagyon szeretem: vetélkedünk, játszunk, akadályversenyezünk. Ezeken kívül még rengeteg nagyszerű élményben részesül, aki a gimibe jár.”

7.c

„Miért szeretek idejárni? Hát, először is azért szeretek ebbe az iskolába járni, mert a kisgimnazistáknak nem kell amiatt aggódniuk, hogy 8. osztály után hova menjenek továbbtanulni. Több tantárgyat is csoportbontásban tanulunk, és így gyorsabban haladunk a tananyaggal. Egy évben több osztálykirándulás is szokott lenni, és ezek mindig nagyon jók.„

8.c

„Azért szeretek a Petőfi Sándor Gimnáziumba járni, mert az idejáró diákok többsége kedvesen fogadja az új diákokat. Hatékony a tanítás, változatosak a tanórák. Jó a tanári közösség. Érdekes szakköröket szerveznek, sokszor megyünk kirándulni. Kíváncsian várom, hogy elkészüljön az iskola bővítése, felújítása. Biztos vagyok benne, hogy ezután egy nagyon korszerű, jól felszerelt iskolában folytathatom a tanulmányaimat.”

8.c

 

„Szerintem nemcsak a megyében, hanem az országban is nagyon kevés iskolában van rocktörténeti szakkör. Ezen a szakkörön az ’50-es évek jazz zenéjétől kezdve megismerkedhetünk a rockzenével egészen napjainkig. A matematika tehetséggondozó szakkörön pedig logikai feladatokat oldunk meg, valamint különféle megoldási lehetőségeket ismerhetünk meg.”

11.c

„Minden évben egy nap kiemelkedik a többi közül, ez a „Petőfi-nap”. Március 14-én szellemi vetélkedőn, szavalóversenyen jeleskedhetnek a diákok. Akik nem lelik örömüket e programokban, azok LAN-partin, valamint pókerversenyen vehetnek részt.”

11.c

 

„Jó kirándulások, francia cserekapcsolat, dallamcsengő, filces táblák a termekben, sportnap, kirándulások, mindenki ismeri egymást, ezért családias a hangulat, jó a tanár-diák kapcsolat. Az év végi vizsgák hasznosak, mert rutint adnak. Jók a Petőfi-napok programjai és a közös ünnepek. Változatos nyelvtanulási lehetőség, sokféle szakkör, egyes tantárgyakat részletesebben tanulunk. Szeretem a tanárparódiákat is.” 

12.c

„A követelmények teljesíthetőek. Jó a hangulat. A dolgozatokat mindig időben megkapjuk.”

9.b

„Jó az osztályközösség. Idén uszodába is járunk. Hamarosan lesz egy szép, új iskolánk. Jó, hogy közel van, és nem kell korán kelni. Vannak olyan ünnepélyek, amikor filmvetítés van. Szeretem a gimi családis közegét is. Nagyon jó az iskolai könyvtár. Jók az osztálykirándulások, a tanárparódia, a tablóbál, az iskolai karácsony. Modern eszközök számítástechnika órán. Jó az órák hangulata. Jó, hogy vannak cserekapcsolatok. Viszonylag hosszúak a szünetek. Jó, hogy van honlapunk, és hogy mindig frissítve van. Tetszik a tanárok hozzáállása, jó a tanár-diák viszony. Sok szakkör van. Lehet előrehozott érettségit tenni.” 

10.b

„Felújítják a főépületet. Szeretem a Mikulás-napi csomagcserét és a tanárparódiát. Az előrehozott érettségit a saját iskolánkban tehetjük le. Járhatunk színházba. Egész jó a menzán a kaja. Jó az osztályközösség és az iskolaközösség is. Nem kell bejárni, mert helyben van. Szép, rendezett parkunk van. Iskola által szervezett külföldi utak.”

11.b

 
Vakok és gyengénlátók számára
Banner
NÖRI
A Nemzeti Örökség Intézetének emlékezetpedagógiai partnerintézménye
Banner
Határtalanul
Banner
KRÉTA e-napló
Banner
NTP
Banner